Α΄ΑΘΗΝΑΣ (4) ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ (7) ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (66) ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (178) ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ (3) ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ (3) ΑΡΘΡΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ (142) ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ (16) ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ (144) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (3) ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (6) ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟΙ (30) ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ (64) ΔΗΜΟΣ ΑΙΔΗΨΟΥ (3) ΔΗΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ (2) ΔΗΜΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ (1) ΔΗΜΟΣ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ-ΠΕΥΚΗΣ (6) ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ (4) ΔΗΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ (1) ΔΗΜΟΣ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ (5) ΔΗΜΟΣ ΤΥΡΝΑΒΟΥ (38) ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ (36) ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ (3) ΔΙΕΘΝΗ (37) ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ (29) ΕΘΙΜΑ (3) ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (49) ΕΙΔΗΣΕΙΣ (1686) ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ (196) ΕΚΚΛΗΣΙΑ (57) ΕΚΛΟΓΕΣ 2015 (23) ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015 (7) ΕΠΙΣΤΗΜΗ (68) ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ (20) ΕΡΕΥΝΕΣ (17) ΘΕΑΤΡΟ (4) ΘΕΜΑ (41) ΙΣΤΟΡΙΑ (48) ΚΑΙΡΟΣ (23) ΚΗΠΟΣ (9) ΚΟΙΝΩΝΙΑ (1746) ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ (280) ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ... (1) ΛΙΓΟ ΓΕΛΙΟ (40) ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ (42) ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ... (17) ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ (11) ΜΟΥΣΙΚΗ (9) ΝΑΥΤΙΛΙΑ (13) ΝΔ ΕΚΛΟΓΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ 2015 (26) ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ! (14) ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (167) ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ (26) ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ (28) ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ (3) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (1) ΠΕΡΙΕΡΓΑ (14) ΠΟΛΙΤΙΚΗ (828) ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (41) ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ (67) ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ (67) ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ (1) ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ (98) ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ (53) ΣΥΝΤΑΓΕΣ (17) ΣΧΟΛΕΙΟ (61) ΤΕΧΝΗ (3) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (1) ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (13) ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ (268) ΥΓΕΙΑ (409) ΦΙΛΟΖΩΟΙ (1) ΦΡΟΝΤΙΔΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ (46) ΦΥΣΗ (37) ΦΥΣΙΩ (14) ΧΟΡΟΣ (4) ΧΡΗΣΙΜΑ (342) OIKONOMIA (196) RADIO (95) SILVER ALERT (653) TKD (93) TV (196)
ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΜΑΣ
με ένα απλό ''ΚΛΙΚ'' στις
προβαλλόμενες διαφημίσεις της GOOGLE.

Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2012

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ!

Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ του "Ελεύθερου Τύπου" της Κυριακής, το υπουργείο Παιδείας εξετάζει το ενδεχόμενο να καθιερώσει εξετάσεις στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά στη Γ΄ και τη ΣΤ' τάξη Δημοτικού, για την έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση των κενών των μαθητών.
Τα "κενά του Δημοτικού" ενοχοποιούνται για την σχολική αποτυχία στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, σπρώχνοντας κάθε χρόνο έξω από τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση περίπου 70.000 - 80.000 μαθητές, αριθμοί που υπερβαίνουν το 10% του μαθητικού πληθυσμού στη δημόσια εκπαίδευση.
Περίπου 40.000 μαθητές εγκαταλείπουν το σχολείο
και χάνονται σε άγνωστες κοινωνικές διαδρομές, που δεν μπορούν να εντοπίσουν οι επίσημες στατιστικές, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Οι υπόλοιποι είναι όσοι κάθε χρόνο "κόβονται" και βρίσκονται με το ένα πόδι έξω από το σχολείο, αναγκασμένοι να επαναλάβουν την τάξη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, εάν τα καταφέρουν, υπάρχει πιθανότητα να συνεχίσουν το σχολείο, ενώ όσοι απορρίπτονται για δεύτερη φορά, δεν προσπαθούν εκ νέου.
Ωστόσο, ο σχεδιασμός του υπουργείου φαίνεται πως "σκοντάφτει" στην χρηματοδότηση. Τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας έχουν σταματήσει, εφόσον έχει κλείσει η στρόφιγγα των κοινοτικών κονδυλίων.
Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η εφημερίδα, αναζητείται διέξοδος μέσω του ΕΣΠΑ, καθώς "η αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και η συγκράτηση της μαθητικής διαρροής είναι μεταξύ των βασικών προϋποθέσεων για τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής".
Επιτροπή υπό τον καθηγητή Παιδαγωγικής, Ηλία Ματσαγγούρα, έχει αναλάβει να καταρτίσει το πλαίσιο της αξιολόγησης δασκάλων και καθηγητών. Το σχετικό προεδρικό διάταγμα αναμένεται να εκδοθεί προς το τέλος του χρόνου, με στόχο να εφαρμοστεί από την επόμενη σχολική χρονιά.
 

Το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα προγραμματίζεται να εκδοθεί περί το τέλος του χρόνου, με στόχο να εφαρμοστεί από την επόμενη σχολική χρονιά. Ο υπουργός Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος έχει διαβεβαιώσει τις ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών ότι τα αποτελέσματα των πάσης φύσεως εξετάσεων δεν θα λαμβάνονται υπ’ όψιν για την αξιολόγηση των δασκάλων και των καθηγητών. Πλην, όμως, το κλίμα μεταξύ των δύο πλευρών έχει ήδη διαταραχθεί με αφορμή ερωτηματολόγιο που ανήρτησε στην ιστοσελίδα του το υπουργείο Παιδείας, καλώντας τους εκπαιδευτικούς να απαντήσουν μεταξύ άλλων εάν συμφωνούν να συνδέεται η αξιολόγησή τους με τους μισθούς και τις προαγωγές τους, όπως προβλέπει για το σύνολο των δημοσίων υπαλλήλων ο γενικός νόμος του ενιαίου μισθολογίου.
Σύμφωνα με έρευνες, σχεδόν το 13% των μαθητών του Γυμνασίου προάγεται οριακά από τάξη σε τάξη συγκεντρώνοντας μετά κόπων τη βάση. Το 5% των συμμαθητών τους δεν καταφέρνει να προαχθεί. Γι’ αυτή την κατηγορία μαθητών η ζημιά έχει γίνει στο Δημοτικό. Επίσημα στοιχεία δεν υπάρχουν ακόμη για τα πέτρινα χρόνια των Μνημονίων. Ερευνητές που μελετούν τις διακυμάνσεις του φαινομένου της σχολικής αποτυχίας είναι βέβαιοι ότι τα επίσημα στοιχεία θα επαληθεύσουν


Το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα προγραμματίζεται να εκδοθεί περί το τέλος του χρόνου, με στόχο να εφαρμοστεί από την επόμενη σχολική χρονιά. Ο υπουργός Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος έχει διαβεβαιώσει τις ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών ότι τα αποτελέσματα των πάσης φύσεως εξετάσεων δεν θα λαμβάνονται υπ’ όψιν για την αξιολόγηση των δασκάλων και των καθηγητών. Πλην, όμως, το κλίμα μεταξύ των δύο πλευρών έχει ήδη διαταραχθεί με αφορμή ερωτηματολόγιο που ανήρτησε στην ιστοσελίδα του το υπουργείο Παιδείας, καλώντας τους εκπαιδευτικούς να απαντήσουν μεταξύ άλλων εάν συμφωνούν να συνδέεται η αξιολόγησή τους με τους μισθούς και τις προαγωγές τους, όπως προβλέπει για το σύνολο των δημοσίων υπαλλήλων ο γενικός νόμος του ενιαίου μισθολογίου.
Σύμφωνα με έρευνες, σχεδόν το 13% των μαθητών του Γυμνασίου προάγεται οριακά από τάξη σε τάξη συγκεντρώνοντας μετά κόπων τη βάση. Το 5% των συμμαθητών τους δεν καταφέρνει να προαχθεί. Γι’ αυτή την κατηγορία μαθητών η ζημιά έχει γίνει στο Δημοτικό. Επίσημα στοιχεία δεν υπάρχουν ακόμη για τα πέτρινα χρόνια των Μνημονίων. Ερευνητές που μελετούν τις διακυμάνσεις του φαινομένου της σχολικής αποτυχίας είναι βέβαιοι ότι τα επίσημα στοιχεία θα επαληθεύσουν

Δημοσίευση σχολίου