Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

ΑΘΗΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΥ: «Δεν έχω παίξει κοντινούς σε εμένα ρόλους… όλοι ήταν κόντρα»


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ PHOTOS: THOMAS CHRISOHOIDIS
Η αγαπημένη ηθοποιός Αθηνά Οικονομάκου από το 2007 έχει γίνει ιδιαίτερα γνωστή μέσα από τις τηλεοπτικές και θεατρικές δουλειές που έχει συμμετάσχει έχοντας καταφέρει να κάνει πάντα τη διαφορά με τις ερμηνείες της. Στη συνέντευξή της στον Αλέξανδρο Κωνσταντάκη, μιλάει για τις συνεργασίες της στο θέατρο και την τηλεόραση, τις φιλίες αλλά και για τα επόμενα σχέδια της.

Κάθε απόγευμα σε βλέπουμε στη σειρά «Κλεμμένα όνειρα» του Mega. Είναι η δεύτερη φορά που συμμετέχεις σε καθημερινή σειρά μετά τη «Ζωή της άλλης», δεν φοβήθηκες μήπως σε ταυτίσουν ως μια ηθοποιό που παίζει σε «καθημερινά»;
Όχι δεν φοβήθηκα καθόλου. Το επίπεδο των καθημερινών σειρών, δεν απέχει
από αυτό των εβδομαδιαίων, οπότε δεν θα με εξέθετε. Άλλωστε ήταν και το μόνο σήριαλ που γινόταν, έτσι είπα το ναι αμέσως. Δεν είχα και την δυνατότητα για πολλές επιλογές.
Εκτός από τα «Κλεμμένα όνειρα», συμπρωταγωνιστείς με τον Νίκο Μουτσινά στο θέατρο, στην παράσταση «Τα βαφτίσια». Πρόκειται για μια παράσταση που θυμίζει μια pop Ελλάδα των ’60’s.
Η συγκεκριμένη δουλειά ξεκίνησε από πέρυσι το καλοκαίρι, θυμίζει όντως ταινία του καλού ελληνικού κινηματογράφου. Είναι μια σουρεαλιστική κωμωδία με ωραίο σενάριο, ο κόσμος γελάει πολύ -ξεκαρδίζεται στο γέλιο- δεν έχουμε νιώσει ποτέ ότι ο κόσμος δεν περνάει καλά. Πιστεύω πως μέχρι στιγμής, είναι ότι καλύτερο έχω κάνει στο θέατρο, υποδύομαι μια Ρωσίδα υπηρέτρια με περίεργη προφορά. Χαίρομαι που με την ερμηνεία μου κέρδισα τον κόσμο. Τους αρέσει η αλλαγή από το δράμα στην κωμωδία κι αυτό είναι ένα επίτευγμα για μένα.
Ποιά στοιχεία από τον χαρακτήρα σου χρησιμοποιείς για τους ρόλους σου, είτε στο θέατρο είτε στην τηλεόραση;
Δεν έχω κάνει κοντινούς με εμένα ρόλους, όλοι ήταν κόντρα. Χρησιμοποιώ την αισθητική και το ένστικτο για να φτάσω το ρόλο. Ψάχνω να βρω τα προτερήματα ενός ρόλου, να τα ανακαλύψω. Αυτό με έχει βοηθήσει. Έτσι ενεργώ, γιατί μέχρι τώρα δεν ήταν κανένας ρόλος κοντά στην Αθηνά.
Σε παλαιότερη δήλωση σου, είχες πει πως σε ενδιαφέρει πολύ το μιούζικαλ, η Επίδαυρος, το αρχαίο δράμα… Είναι στόχος σου να προσεγγίσεις και τέτοιους ρόλους;
Φυσικά και θέλω, αλίμονο…
Παρότι κάνεις και θέατρο και τηλεόραση, ανασφάλειες για το μέλλον έχεις;
Νομίζω ότι όλοι έχουμε ανασφάλειες!
Με την κρίση που επικρατεί, τα πράγματα δυστυχώς είναι πολύ ρευστά, προσπαθώ να είμαι προσγειωμένη.
Το να έχεις δουλειά, ειδικά στο χώρο αυτό -τέτοιες εποχές- είναι πραγματικά τύχη. Δεν υπάρχουν «χίλιες» επιλογές όπως ήταν κάποτε. Μακάρι του χρόνου να έχω έστω και ένα από τα δύο, είτε
θέατρο είτε τηλεόραση.
athina-oikonomakou-photo-01Η δημιουργία οικογένειας είναι στους άμεσους στόχους σου;
Βέβαια, δεν έχω θέματα ούτε με την ηλικία ούτε με την καριέρα μου. Αν βρω τον κατάλληλο σύντροφο, θα το προχωρήσω. Είναι θέμα τύχης να βρεις έναν σύντροφο που να πεις, αυτός θα γίνει ο πατέρας των παιδιών μου, μακάρι να έρθει, ποτέ δεν ξέρεις…
Υπάρχουν φιλίες στο χώρο σας ή μόνο ανταγωνισμός;
Εκτιμώ τους συναδέλφους μου.
Έχω ακούσει για κακές συνεργασίες
και αθέμιτο ανταγωνισμό, μάλλον όμως κι εδώ είναι θέμα τύχης… γιατί με όσους έχω δουλέψει ήταν όλοι πολλοί καλοί χαρακτήρες και έχω κάνει δυνατές φιλίες. Δεν πέρασα σε καμία δουλειά άσχημα, αυτός είναι και ο φόβος μου, να μην μου συμβεί στο μέλλον κάτι άσχημο. Δεν έχω βιώσει πισώπλατες μαχαιριές, αισθάνομαι πολύ τυχερή γι’ αυτό.
Αν και είχες περάσει στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, τελικά επέλεξες την υποκριτική. Πώς πήρες αυτή την απόφαση;
Αυτό ονειρευόμουν από μικρή. Επειδή ήμουν καλή μαθήτρια, όλοι με παρακινούσαν να σπουδάσω να πάρω ένα πτυχίο. Ότι όμως και να μου έλεγαν ήξερα πολύ καλά τι θέλω να κάνω. Επειδή όμως είμαι χαμηλών τόνων δεν το έλεγα. Όταν ήρθα να σπουδάσω στην Αθήνα, ακολούθησα τον δρόμο που ήθελα, έτσι πήγα στη δραματική σχολή αφήνοντας το γεωπονικό γιατί δεν είχε κανένα νόημα για μένα. Ήμουν τυχερή γιατί βρήκα πολύ νωρίς δουλειά, πιστεύω πως καλύτερα δεν θα μπορούσαν να μου έχουν έρθει τα πράγματα.
Η καταγωγή σου είναι από τη Σκάλα Λακωνίας, οι δικοί σου άνθρωποι, οι συμπατριώτες σου πως σε αντιμετωπίζουν τώρα που είσαι γνωστή λόγω της δουλειάς σου;
Δεν έχω καταλάβει κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά τους, ίσα-ίσα είναι πολύ χαρούμενοι για μένα και χαίρονται που ήμουν συμμαθήτρια με τα παιδιά τους. Είναι όλοι τους πολύ φιλικοί, είμαι λατρεύω τον τόπο μου και για τους ανθρώπους του, όπως και εκείνοι. Και νιώθω περήφανη που έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στην επαρχία, τα παιδικά μου χρόνια τα θυμάμαι στις πλατείες και τις αλάνες γεμάτα παιχνίδι και ξεγνοιασιά. Τα σημερινά παιδιά είναι πιο «κλεισμένα», αναλώνουν πολλές ώρες στο internet, πραγματικά είμαι χαρούμενη για τον τρόπο με το οποίο έζησα σαν παιδί. Πρώτη φορά ύστερα από τόσα χρόνια, θέλω να έρθει διακαώς το Πάσχα για να κατέβω στη Σκάλα, το έχω ανάγκη μου έχει λείψει πολύ.
Σχέδια για το μέλλον κάνεις;
Σχέδια δεν κάνω, σκέφτομαι όμως τι μπορεί να μου τύχει, γιατί δεν μπορώ να έχω πολλές επιλογές. Δεν κάνω όνειρα τρελά, ούτε φαντάζομαι πράγματα. Θέλω όμως να μαθαίνω όλο και περισσότερα, όπως να κάνω μαθήματα φωνητικής για να είμαι πιο έτοιμη αν έρθει πρόταση για ένα μιούζικαλ, μια τραγωδία, Αριστοφάνη, διαβάζω βιβλία… Προσπαθώ να αυξάνω τις ικανότητες μου.
Τι ετοιμάζεις για το καλοκαίρι;
Ναι, θα πάμε περιοδεία με “Τα βαφτίσια”, στην θέση του Αργύρη Αγγέλου θα είναι ο Θανάσης Αλευράς που ήταν και πέρυσι. Επίσης θα συνεχίσουμε τα γυρίσματα για την τρίτη και τελευταία σεζόν για τα «Κλεμμένα όνειρα». Τώρα αν θα προκύψει και κάτι άλλο, δεν ξέρω!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ
PHOTOS: THOMAS CHRISOHOIDIS
πηγή:  cityway.gr

Σχόλια

ΘΕΜΑ...ΥΓΕΙΑΣ