Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

Τι όπλισε το χέρι της 22χρονης

«Η κόρη μου γινόταν αντικείμενο κοροϊδίας» δηλώνει ο πατέρας της 22χρονης που μαχαίρωσε τις συμφοιτήτριές της «Η κόρη μου γινόταν αντικείμενο κοροϊδίας στη σχολή της», είπε ο πατέρας της 22χρονης που μαχαίρωσε τρεις συμμαθήτριες της σε σχολή του ΟΑΕΔ στο Ρέντη.
 
Μιλώντας στο ΜΕΓΚΑ, ο κ. Κουσίδης, Έλληνας από το Καζακστάν είπε ότι η κόρη του περνούσε άσχημα στη σχολή και ήταν εκείνος μαζί με τη σύζυγό του που την παρότρυναν να μείνει εκεί για να την τελειώσει.

 

 «Ενοχλούσαν την κόρη μου. Μου έλεγε μπαμπά δεν θέλω να πάω σχολείο. Την κορόιδευαν, την έβριζαν. Μου έλεγε δεν θέλω να πάω άλλο στο σχολείο. Την πρώτη φορά που συνέβη αυτό είχαμε πάει στο σχολείο. Η μητέρα της την είδε την κόρη, εγώ όχι. Το παιδί δεν λέει τίποτα. Κάτι κακό μεγάλο συνέβη για αυτό το έκανε. Εγώ της έλεγα πήγαινε σχολείο να τελειώνεις. Ήταν νοσηλευτική. Εγώ είμαι από το Καζακστάν, έχω έρθει 25 χρόνια. Εδώ γεννήθηκε η κόρη μου.  Σήμερα στις 11:00 θα γίνει δικαστήριο. Εγώ δουλεύω πότε σεκιούριτι, σε πολλά. Έχουμε τρεις κόρες. Η γυναίκα μου δουλεύει στο Δημαρχείο. Δύο χρόνια περνά έτσι η κόρη μου. Την κορόιδευαν για αυτά που φορά, ότι είναι Πόντια, ότι είναι ξένη. Αυτές οι τρεις κοπέλες την κορόιδευαν. Πριν ένα χρόνο είχαν πλακωθεί στο ξύλο. Πήγαμε στο σχολείο, φώναξαν ψυχολόγο μίλησαν με την κόρη μου. Όλα πήγαιναν καλά μας είπαν. Μου έλεγε δεν μπορώ άλλο» είπε ο πατέρας της 22χρονης.

 Σε δηλώσεις του ο διευθυντής της σχολής είπε ότι πρόκειται για ευαίσθητο κορίτσι» και ότι είχε ζητηθεί και παλαιότερα η συνδρομή κοινωνικής λειτουργού και ψυχολόγου. Σημείωσε ακόμη ότι υπάρχουν και «περιπτώσεις παρενόχλησής της» ενώ έκανε δεκτό ότι πριν από λίγες ημέρες η δράστις τον είχε επισκεφθεί στο γραφείο του για να του καταγγείλει μπούλινγκ.
Υπενθυμίζεται ότι η 22χρονη έβγαλε ένα μαχαίρι από την τσάντα της και επιτέθηκε την ώρα του μαθήματος σε τρείς  συμμαθήτριες της τραυματίζοντάς τες στα δάχτυλα.




Μόνο για τους αναγνώστες του BLUE FORCE!

Σχόλια

ΘΕΜΑ...ΥΓΕΙΑΣ