Α΄ΑΘΗΝΑΣ (4) ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ (7) ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (66) ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (175) ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ (3) ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ (3) ΑΡΘΡΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ (142) ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ (16) ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ (144) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (3) ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (6) ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟΙ (30) ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ (64) ΔΗΜΟΣ ΑΙΔΗΨΟΥ (3) ΔΗΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ (2) ΔΗΜΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ (1) ΔΗΜΟΣ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ-ΠΕΥΚΗΣ (6) ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ (4) ΔΗΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ (1) ΔΗΜΟΣ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ (4) ΔΗΜΟΣ ΤΥΡΝΑΒΟΥ (38) ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ (36) ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ (3) ΔΙΕΘΝΗ (37) ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ (29) ΕΘΙΜΑ (3) ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (49) ΕΙΔΗΣΕΙΣ (1672) ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ (196) ΕΚΚΛΗΣΙΑ (57) ΕΚΛΟΓΕΣ 2015 (23) ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015 (7) ΕΠΙΣΤΗΜΗ (68) ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ (20) ΕΡΕΥΝΕΣ (17) ΘΕΑΤΡΟ (4) ΘΕΜΑ (41) ΙΣΤΟΡΙΑ (48) ΚΑΙΡΟΣ (23) ΚΗΠΟΣ (9) ΚΟΙΝΩΝΙΑ (1744) ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ (278) ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ... (1) ΛΙΓΟ ΓΕΛΙΟ (40) ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ (42) ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ... (17) ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ (11) ΜΟΥΣΙΚΗ (9) ΝΑΥΤΙΛΙΑ (13) ΝΔ ΕΚΛΟΓΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ 2015 (26) ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ! (14) ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (167) ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ (26) ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ (28) ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ (3) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (1) ΠΕΡΙΕΡΓΑ (14) ΠΟΛΙΤΙΚΗ (828) ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (41) ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ (66) ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ (66) ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ (1) ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ (97) ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ (53) ΣΥΝΤΑΓΕΣ (17) ΣΧΟΛΕΙΟ (61) ΤΕΧΝΗ (3) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (1) ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (13) ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ (266) ΥΓΕΙΑ (406) ΦΙΛΟΖΩΟΙ (1) ΦΡΟΝΤΙΔΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ (46) ΦΥΣΗ (37) ΦΥΣΙΩ (14) ΧΟΡΟΣ (4) ΧΡΗΣΙΜΑ (342) OIKONOMIA (196) RADIO (94) SILVER ALERT (649) TKD (91) TV (196)
ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΜΑΣ
με ένα απλό ''ΚΛΙΚ'' στις
προβαλλόμενες διαφημίσεις της GOOGLE.

Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2015

Ο πολιτικός λόγος του Κυριάκου κερδίζει την “απολιτίκ” καμπάνια Τζιτζικώστα

Ο πολιτικός λόγος του Κυριάκου κερδίζει την “απολιτίκ” καμπάνια Τζιτζικώστα 
Η δημοσκόπηση της Interview, που δείχνει τον Κυριάκο Μητσοτάκη να αφήνει πίσω του τον Απόστολο Τζιτζικώστα, και να κερδίζει εκείνος τη 2η θέση πίσω από τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη, στη μάχη για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, επιβεβαιώνει και ενισχύει τα ευρήματα όλων των προηγούμενων δημοσκοπήσεων.

Ο πρώην υπουργός των κυβερνήσεων του Αντώνη Σαμαρά, “τρέχει” μια αμιγώς πολιτική καμπάνια, με ουσία και περιεχόμενο. Καταθέτει συγκεκριμένες θέσεις και προτάσεις, ενώ έχω διακριτή παρουσία στα social media, κάτι που έχει δουλέψει συνειδητά εδώ και πολλά χρόνια.
Ο Απόστολος Τζιτζικώστας αντιθέτως, “τρέχει” μια απολιτίκ καμπάνια. Με άνευρο κεντρικό σύνθημα (“Τολμάμε, αλλάζουμε, κερδίζουμε”), που δεν απέκτησε μέχρι σήμερα πολιτικό περιεχόμενο, ενώ και οι προτάσεις του είναι γενικόλογες και αόριστες. Χωρίς ουσία, αλλά και χωρίς αποτύπωμα καινοτομίας, που να αιφνιδιάζει θετικά.
Κάπως έτσι, ήταν θέμα χρόνου να αποτυπωθεί και στις δημοσκοπήσεις ότι, στη σκληρή μάχη για το ποιός θα βρίσκεται στη δεύτερη θέση πίσω από τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη, ο οποίος αγγίζει την εκλογή του από τον α’ γύρο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης προσπερνάει τον Απόστολο Τζιτζικώστα.
Αν συνυπολογίσουμε και τη φάση αποδρομής στην οποία έχει εισέλθει η καμπάνια Τζιτζικώστα, με διαδοχικά λάθη στρατηγικής και επικοινωνίας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει ξεκάθαρα πλέον το πάνω χέρι, σε σχέση με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: