Α΄ΑΘΗΝΑΣ (4) ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ (7) ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (66) ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (176) ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ (3) ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ (3) ΑΡΘΡΑ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ (142) ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ (16) ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ (144) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (3) ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (6) ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟΙ (30) ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ (64) ΔΗΜΟΣ ΑΙΔΗΨΟΥ (3) ΔΗΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ (2) ΔΗΜΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ (1) ΔΗΜΟΣ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ-ΠΕΥΚΗΣ (6) ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ - ΧΟΛΑΡΓΟΥ (4) ΔΗΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ (1) ΔΗΜΟΣ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ (5) ΔΗΜΟΣ ΤΥΡΝΑΒΟΥ (38) ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ (36) ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ (3) ΔΙΕΘΝΗ (37) ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ (29) ΕΘΙΜΑ (3) ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (49) ΕΙΔΗΣΕΙΣ (1678) ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ (196) ΕΚΚΛΗΣΙΑ (57) ΕΚΛΟΓΕΣ 2015 (23) ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015 (7) ΕΠΙΣΤΗΜΗ (68) ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ (20) ΕΡΕΥΝΕΣ (17) ΘΕΑΤΡΟ (4) ΘΕΜΑ (41) ΙΣΤΟΡΙΑ (48) ΚΑΙΡΟΣ (23) ΚΗΠΟΣ (9) ΚΟΙΝΩΝΙΑ (1744) ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ (278) ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ... (1) ΛΙΓΟ ΓΕΛΙΟ (40) ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ (42) ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ... (17) ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ (11) ΜΟΥΣΙΚΗ (9) ΝΑΥΤΙΛΙΑ (13) ΝΔ ΕΚΛΟΓΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ 2015 (26) ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ! (14) ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (167) ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ (26) ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ (28) ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ (3) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (1) ΠΕΡΙΕΡΓΑ (14) ΠΟΛΙΤΙΚΗ (828) ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (41) ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ (66) ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ (66) ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ (1) ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ (97) ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ (53) ΣΥΝΤΑΓΕΣ (17) ΣΧΟΛΕΙΟ (61) ΤΕΧΝΗ (3) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (1) ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (13) ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ (266) ΥΓΕΙΑ (408) ΦΙΛΟΖΩΟΙ (1) ΦΡΟΝΤΙΔΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ (46) ΦΥΣΗ (37) ΦΥΣΙΩ (14) ΧΟΡΟΣ (4) ΧΡΗΣΙΜΑ (342) OIKONOMIA (196) RADIO (94) SILVER ALERT (649) TKD (92) TV (196)
ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΜΑΣ
με ένα απλό ''ΚΛΙΚ'' στις
προβαλλόμενες διαφημίσεις της GOOGLE.

Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Πέμπτη, 14 Απριλίου 2016

24ωρη απεργία των ΤΑΞΙ

Σήμερα Πέμπτη 14 Απριλίου, οι οδηγοί των ταξί στην Αθήνα πραγματοποιούν 24ωρη απεργία.

 Από πολύ νωρίς το πρωί, έχουν ήδη μαζευτεί έξω από το Υπουργείο Οικονομικών και κάνουν συμβολική κατάληψη αντιδρώντας στα νέα μέτρα που προσπαθεί να τους επιβάλλει η κυβέρνηση.


24ωρη απεργία σήμερα για τα ταξί, όπως αποφάσισε το έκτακτο διοικητικό συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας του κλάδου, διαμαρτυρόμενο για τις νέες φορολογικές ρυθμίσεις που προωθεί η κυβέρνηση.
Τα ταξί θα μείνουν ακινητοποιημένα από τις 05:00 της Πέμπτης έως τις 05:00 της Παρασκευής.
Σε ανακοίνωσή του, η ΠΟΕΙΑΤΑ, αναφέρει:
"Η Διοίκηση στα πλαίσια της απόφασης του Κλαδικού Συμβουλίου στις 6/4/16 για τα οικονομικά-φορολογικά ζητήματα και το θέμα των ΑΔΗΜΕ ταξιμέτρων, αφού επεδίωξε να συναντήσει τον Ειδικό Γραμματέα Εσόδων και αντ’ αυτού συναντήθηκε με τον Διευθυντή του στις 7/4/2016 και συμφωνήσαμε σε άμεση συνάντηση με τον αρμόδιο σύμβουλο του λόγω του επείγοντος του ζητήματος.
Μέχρι σήμερα αυτό δεν έγινε.
Έχουμε από την μία, την δέσμευση του Αρμόδιου Αναπληρωτή Υπουργού, τόσο στο Προεδρείο, όσο και στην Βουλή για άμεση λύση του ζητήματος και από την άλλη την αδιαφορία των καθ΄ ύλην αρμοδίων – που συζητούν μόνο με τρεις κατασκευαστές - εισαγωγείς ταξιμέτρων - για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλο και περισσότεροι συνάδελφοι ανά την Ελλάδα από την μη δυνατότητα εύρυθμης λειτουργίας των ταξί τους, χωρίς αυτοί να ευθύνονται .
Για τον λόγω αυτό και στα πλαίσια της ομόφωνης γνώμης του Κλαδικού Συμβουλίου και της απόφασης του έκτακτου Δ.Σ. αποφασίστηκε 24ωρη απεργία την ΠΕΜΠΤΗ 14/4/16 ώστε να αναδείξουμε το ζήτημα που προέκυψε, από την μη έγκαιρη αντιμετώπιση του θέματος από την πολιτεία δηλώνοντας ότι δεν θα γίνουμε θύματα περίεργης αμέλειας συνδυαστικά με επιλεγμένες πολιτικές που εξοντώνουν τους αυτοαπασχολούμενους και τον ελληνικό λαό.
Μέχρι εδώ, δεν αντέχουμε άλλο.
ΖΗΤΑΜΕ
- Να μειωθεί ο ΦΠΑ στο 13%
- Να μειωθεί ο συντελεστής φορολόγησης 26% και ο αντίστοιχος προείσπραξης
- Να υπάρχει συμβατότητα εισφορών ΟΑΕΕ και εισοδήματος
- Αφορολόγητο στα 12.000 €
- Την παράταση των ταμειακών μηχανών μέχρι την έκδοση νέων ταμειακών και την ομαλοποίηση της αγοράς.
Με την κεκαλυμμένη απορρύθμιση που πάει να γίνει, μέσω αυτής της «περίεργης» απόφασης, σταδιακά οδηγούμαστε στην καρτελοποίηση του κλάδου με την «παρέμβαση» των μεγάλων που τον έχουν στοχεύσει αναγκάζοντας μας να παραδώσουμε τις άδειές μας.
Η πολιτική αυτή έχει ξεκινήσει από το 2010 εις βάρος του κλάδου μας, με σκοπό τον αφανισμό όλων των μικρομεσαίων ώστε να περάσουν τα σχέδια της Ε.Ε και της Διατλαντικής Εταιρικής Σχέσης Εμπορίου και Επενδύσεων, ή αλλιώς TTIP , για την καρτελοποίηση της αγοράς και την προώθηση των πολυεθνικών. Δηλώνουμε ότι αυτό δεν θα περάσει .
Αφού γίνουν όλα τα παραπάνω, και υποχρεωθούμε να βάλουμε νέες ΦΗΜ η κυβέρνηση πρέπει να εξασφαλίσει επιδότηση από το ΕΣΠΑ διότι ο κλάδος στην σημερινή εξαθλιωμένη οικονομική κατάσταση που βρίσκεται δεν μπορεί να σηκώσει το τεράστιο βάρος των 20.000.000 ευρώ".
Δημοσίευση σχολίου