Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

Χρήστος Τσιγαρίδας: Να δώσουμε νέα πνοή στο Δήμο Σαρωνικού!

Επαναβεβαιώνει την υποψηφιότητά του για τον Δημαρχιακό Θώκο του Σαρωνικού και απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε όλους τους Δημότες για την ενεργή συμμετοχή τους στην προσπάθεια του Συνδυασμού του, ο Χρήστος Τσιγαρίδας.

"Η πρόταση μου και ο Συνδυασμός μου είναι ανοικτός προς όλους τους Δημότες και απευθύνω ανοιχτή πρόσκληση για την ενεργή και ειλικρινή συμμετοχή σας στη νέα αυτή προσπάθεια" αναφέρει χαρακτηριστικά σε κείμενο που αναρτήθηκε στη νέα του σελίδα στο Facebook, και σηματοδοτεί την έναρξη του προεκλογικού αγώνα του υποψηφίου Δημάρχου Σαρωνικού.
Δείτε το κείμενο:


Να δώσουμε νέα πνοή στο Δήμο Σαρωνικού!
Χρήστος Τσιγαρίδας

Γεννημένος στην Λαμία το 1964 με καταγωγή από τα Λουτρά Υπάτης Φθιώτιδας, και από το 1988 κάτοικος Αναβύσσου, μετά από 33 γεμάτα χρόνια υπηρεσίας στην Ελληνική Αστυνομία (σε μάχιμες υπηρεσίες ως διοικητής και υποδιοικητής, μεταξύ άλλων σε Κερατέα, Μαρκόπουλο, Αεροδρόμιο, Λαύριο, Ανάβυσσο και Καλύβια και στη διοίκηση της Ανατολικής Αττικής) αποφάσισα σαν ενεργός πολίτης, ανταποκρινόμενος θετικά στις προσκλήσεις απλών πολιτών από διάφορους πολιτικούς χώρους, να αναλάβω πρωτοβουλία για να αλλάξει σελίδα ο Δήμος Σαρωνικού, μακριά από κομματικούς χρωματισμούς και κηδεμονίες,
 
Τον Μάιο του 2019, θα ηγηθώ Δημοτικού Συνδυασμού στις επικείμενες Δημοτικές εκλογές με σκοπό και στόχο να δώσουμε νέα πνοή στον Σαρωνικό!
 
Η πρόταση μου και ο Συνδυασμός μου είναι ανοικτός προς όλους τους Δημότες και απευθύνω ανοιχτή πρόσκληση για την ενεργή και ειλικρινή συμμετοχή σας στη νέα αυτή προσπάθεια.
 
Αλλά, για να γνωρίζετε (όσοι δεν με γνωρίζετε καλά ή και καθόλου) λίγα πράγματα για εμένα…:
 
Έχω τελειώσει την σχολή αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ η οποία είναι ισάξια και ισότιμη με ΑΕΙ και αποστρατεύθηκα οικειοθελώς, με το βαθμό του Ταξίαρχου το Φεβρουάριο του 2018.
 
Έχω εκπαιδευτεί σε θέματα αστυνόμευσης, ασφάλειας, ναρκωτικών, τρομοκρατικών απειλών, διαχείρισης κρίσεων, και ειδικότερα έχω κάνει ενδελεχείς μελέτες για την πρόβλεψη των κινδύνων που ενδέχεται να απειλήσουν μια οντότητα / Δήμο / Οργἀνωση, κλπ. με σκοπό τη μείωση της αβεβαιότητας και τη λήψη όλων των απαιτούμενων μέτρων –ενεργειών και διαδικασιών – πριν, κατά την διάρκεια και μετά από την κρίση ώστε, είτε να αποφευχθεί, είτε να αντιμετωπιστεί η κρίση με τρόπο που να εξασφαλίζει τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
Ταυτόχρονα, έχω παρακολουθήσει πολλά επιστημονικά σεμινάρια, σε θέματα κυρίως ψυχολογίας, ανθρωπολογίας και κοινωνιολογίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
 
Είμαι παντρεμένος με τη Σοφία Μιχαηλίδου και έχω μια κόρη και δυο γιούς ενώ έγινα και παππούς πριν από 2 χρόνια!
 
Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ πριν με την ενεργό πολιτική, γνωρίζω όμως από πρώτο χέρι και διαφορετικό μετερίζι όλα τα προβλήματα και τα “γκρίζα σημεία” που κατά καιρούς υπάρχουν στην ευρύτερη Ανατολική Αττική και ειδικότερα στον Δήμο Σαρωνικού όπου ζω και κοινωνικοποιούμαι τα τελευταία 30 χρόνια.
 
Οι τρεις κύριοι άξονες, στου οποίους είναι βασισμένη η στρατηγική και η λειτουργία του Συνδυασμού μου είναι: η 100% Δημοκρατική νοοτροπία, η Αξιοκρατία και οι πεντακάθαρες συνδιαλλαγές - Διαφάνεια παντού.
 
Πρέπει επίσης και σαν επίλογο να αναφέρω ότι για να μπορέσω να κάνω το επόμενο βήμα και να προσφέρω στα του Δήμου, χρειάστηκε να παραιτηθώ της οργανικής μου θέσης, παίρνοντας έτσι ένα μεγάλο ρίσκο, έχοντας όμως πάντα δίπλα μου την οικογένειά του, τη σύζυγο και τα τρία παιδιά μου, αφού χωρίς την πλήρη υποστήριξή τους δεν θα μπορούσα να διεκδικήσω το αξίωμα του δημάρχου…
 
Αυτό που ουσιαστικά έχει ανάγκη ο δήμος είναι αλλαγή πλεύσης, νοοτροπίας και στόχων. Χρειάζεται νέα πνοή, με όραμα, αποφασιστικότητα για αλλαγή τρόπου σκέψης και λειτουργίας. Χρειάζεται δικαιοσύνη, ισονομία και ανάπτυξη. Θέλει δημοκρατία και όχι αυταρχισμό, αξιοκρατία και ίσες ευκαιρίες για όλους. Χρειάζεται καθαρές συνδιαλλαγές.
 
Τελικά, μια διέξοδο που θα δημιουργήσει μια νέα ελπίδα!

Σχόλια

ΘΕΜΑ...ΥΓΕΙΑΣ

  • SILVER ALERT στη Μαγνησία - Αγαπητοί φίλοι, Υπάρχει εξαφάνιση ενηλίκου, στη Μαγνησία. Ο Καραμπατσής Ιωάννης, 49 ετών, εξαφανίστηκε στην περιοχή του Πτελεού Μαγνησίας, την 23/04/24...
    Πριν από 18 ώρες
  • ΓΑΡΔΟΥΜΠΑΚΙΑ ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΟ - Μια τέλεια συνταγή για πεντανόστιμα γαρδουμπάκια αυγολέμονο που μπορεί να σας παιδέψουν λίγο αλλά το αξίζουν! *Υλικά για 6 άτομα * 1 συκωταριά από αρνί,...
    Πριν από 1 ημέρα