Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

Survivor All Star: Παίκτης αερίζεται στο Συμβούλιο του νησιού και οι συμπαίκτες του αποχωρούν


«Πρωτοφανείς» εικόνες εκτυλίχθηκαν στη διάρκεια του τελευταίου Συμβουλίου στο Survivor All Star με τους Διάσημους να «τρέχουν» να απομακρυνθούν.
Ο λόγος ήταν ο Σπύρος Μαρτίκας, τον οποίο κατηγόρησαν πως αερίζεται, με αποτέλεσμα οι συμπαίκτες τους να σηκωθούν από το πλευρό του και να αποχωρήσουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Σχεδόν τρεις μήνες και η βασική μας διατροφή είναι καρύδα. Είμαι δακτυλοδεικτούμενος σε ένα ολόκληρο συμβούλιο, απομονωμένος μόνος μου, να μην ξέρω τι να κάνω. Η ειλικρίνειά μου να παραδεχτώ τις αδυναμίες μου για μια στιγμή, με εξέθεσε. Δεν είμαι ο μόνος, μπορεί να συμβεί σε όλους. Αχ αυτή η καρύδα, σκοτώνει αυτή η τροφή», είπε ο Σπύρος Μαρτίκας για το εν λόγω περιστατικό.

Σχόλια

ΘΕΜΑ...ΥΓΕΙΑΣ