Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

Παναγιώτης Καστριώτης: Το μέλλον μας είναι το πιο ισχυρό κληροδότημα και αυτό δεν μας το άφησαν οι πρόγονοί μας, θα το συνθέσουμε εμείς!


Ο Τόπος μας, δεν είναι μόνο ένα σημείο στη γη που τυχαία έχουμε γεννηθεί και μεγαλώσει, αλλά ένα σημείο από το οποίο αντλούμε νοηματοδότηση για τη ζωή. Όταν στη ζωή σου δίνεις νόημα, αναμφίβολα έχεις και ορίζοντα! Ορίζοντας στα δικά μας μάτια, σημαίνει όραμα!
Όποιος βλέπει μπροστά δεν μπορεί παρά να συντάσσεται με το όραμα και τον ορίζοντα που έχει ανάγκη αυτός ο Τόπος στις μέρες μας. Αυτό το όραμα και τον ορίζοντα μπορούν να τον δώσουν άνθρωποι που κάνουν πράξεις. Εμείς θέλουμε να είμαστε σε αυτούς. Είμαστε νέοι. Το μέλλον μας είναι το πιο ισχυρό κληροδότημα και αυτό δεν μας το άφησαν οι πρόγονοί μας, θα το συνθέσουμε εμείς διαλέγοντας ό,τι καλύτερο: Σαρωνικός Αύριο - Γιώργος Σωφρονης.



Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην παλαιά Φώκαια. Είμαι παντρεμένος με την Παναγιώτα Βασιλείου κυπριακής καταγωγής,και έχουμε δύο παιδιά τον Γεώργιο και την Δήμητρα. Το μόνο μου στήριγμα είναι η οικογένεια μου και εσείς,ο καθημερινός συμπολίτης μου γιατί και εγώ ανήκω και προέρχομαι από αυτόν τον απλό λαό του χωριού μας. Γι' αυτό λοιπόν στις 8 Οκτωβρίου ζητώ την ψήφο σας με μεγάλο σεβασμό! Θέτω τον εαυτό μου στην κρίση σας, Συμπολίτες μου!

Με εκτίμηση, Παναγιώτης Καστριώτης

Σχόλια

ΘΕΜΑ...ΥΓΕΙΑΣ