Λίγο πριν την εξόρμηση στην παραλία οι περισσότεροι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν σε καλύτερη τιμή όλα όσα τους λείπουν
Την ερχόμενη Τρίτη δίνεται η εκκίνηση για τις καλοκαιρινές εκπτώσεις. Η χώρα μας μαστίζεται από μία άνευ προηγουμένου οικονομική κρίση με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να βλέπουν τις προσφορές που έρχονται ως καλοκαιρινή όαση.
Το διάστημα των εκπτώσεων θα διαρκέσει έως και το τέλος Αυγούστου και η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου απέστειλε οδηγίες προς τις Ομοσπονδίες και τους Εμπορικούς Συλλόγους σε όλη την χώρα, ώστε να ενημερώσουν τα μέλη τους για τις υποχρεώσεις του νόμου.
Συγκεκριμένα:
1. Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.
2. Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης. Εάν αναγραφεί ποσοστό, πρέπει να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση (π.χ. «50% έκπτωση»).
3. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών, διότι τα προβλεπόμενα πρόστιμα είναι βαρύτατα. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.
Αρκετά καταστήματα έχουν ήδη καταφύγει στη μέθοδο των ολιγοήμερων προσφορών προ περιόδου εκπτώσεων, σε μία προσπάθεια να προσελκύσουν τους καταναλωτές και να αυξήσουν τον τζίρο τους. Οι καταστηματάρχες εμφανίζονται ιδιαιτέρως αισιόδοξοι για την πορεία των πωλήσεών τους.
πηγή
Το διάστημα των εκπτώσεων θα διαρκέσει έως και το τέλος Αυγούστου και η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου απέστειλε οδηγίες προς τις Ομοσπονδίες και τους Εμπορικούς Συλλόγους σε όλη την χώρα, ώστε να ενημερώσουν τα μέλη τους για τις υποχρεώσεις του νόμου.
Συγκεκριμένα:
1. Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.
2. Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης. Εάν αναγραφεί ποσοστό, πρέπει να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση (π.χ. «50% έκπτωση»).
3. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών, διότι τα προβλεπόμενα πρόστιμα είναι βαρύτατα. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.
Αρκετά καταστήματα έχουν ήδη καταφύγει στη μέθοδο των ολιγοήμερων προσφορών προ περιόδου εκπτώσεων, σε μία προσπάθεια να προσελκύσουν τους καταναλωτές και να αυξήσουν τον τζίρο τους. Οι καταστηματάρχες εμφανίζονται ιδιαιτέρως αισιόδοξοι για την πορεία των πωλήσεών τους.
πηγή
Σχόλια