Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

Ντορέττα Παπαδημητρίου: Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ολοκληρωθεί το Game Of Chefs


Συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή του Alpha Happy Day παραχώρησε η Ντορέττα Παπαδημητρίου και μίλησε για όλα.
Μεταξύ άλλων, η αγαπημένη παρουσιάστρια απάντησε και για το αν θα κοπεί το Game Of Chefs που παρουσιάζει στον ΑΝΤ1.

«Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι σε αυτό το project. Είναι διαφορετικό, κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί σε μαγειρικό παιχνίδι, εννοώ οι κανόνες του. Οι κριτές είναι πολύ ωραίοι τύποι και πολύ πετυχημένοι στον χώρο του. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το project θα ολοκληρωθεί τέλος Οκτώβρη. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ολοκληρωθεί. Κοίταξε να δεις... Είναι μια ανταγωνιστική χρονιά, παίζουμε και σε μια ανταγωνιστική ζώνη. Ξεκινήσαμε ενώ ήδη είχαν ξεκινήσει τα απέναντι προγράμματα. Οποιοδήποτε πρόγραμμα θέλει τον χρόνο του. Θα αλλάξουν τα πράγματα με τα νούμερα, αλλά δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση να κοπεί», δήλωσε αρχικά η Ντορέττα Παπαδημητρίου και συνέχισε:

«Το κομμάτι της τηλεθέασης δεν είναι στον δικό μου έλεγχο. Εμένα με νοιάζει αυτό που συμμετέχω να μου αρέσει. Πιστεύω 100% ότι είναι ένα παιχνίδι που του αξίζει να πάει καλά. Δεν θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι πιο reality για να πάει καλύτερα».

Σχόλια

ΘΕΜΑ...ΥΓΕΙΑΣ