Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

Νίκος Οικονομόπουλος: «Θα κοινωνήσω ακόμη και αν πριν από εμένα είναι κάποιος με μολυσματική ασθένεια»


Καλεσμένος στην εκπομπή «Ενώπιος Ενωπίω» βρέθηκε ο Νίκος Οικονομόπουλος, ο οποίος αποκάλυψε τη διαδρομή που τον οδήγησε στην επιτυχία. «Γεννήθηκα στην Πάτρα και μεγάλωσα στην Κάτω Αχαία. Εκεί έζησα τα παιδικά μου χρόνια. Εκεί έκανα παιδικούς φίλους. Θα έλεγα ο,τι ήταν δύσκολα χρόνια για εμένα, δεν ήμασταν ευκατάστατη οικογένεια. Μεγάλωσα με τη γιαγιά και τον παππού μου από την πλευρά του πατέρα μου γιατί οι γονείς μου χώρισαν. Δύσκολες καταστάσεις, δεν θα ήθελα να μπω σε λεπτομέρειες. Έπρεπε να δουλεύω από μικρή ηλικία στο ψαράδικο του παππού μου. Πήγαινα τις μέρες που δεν πήγαινα σχολείο και φυσικά τα Σάββατα» αποκάλυψε.

Παράλληλα, θυμήθηκε κάποιους από τους διαλόγους με τον παππού του. «Μου αρέσει να εργάζομαι, στο σχολείο δεν ήμουν ο καλύτερος μαθητής... Από έξι ετών θυμάμαι έλεγα στον παππού μου ότι θα γίνω τραγουδιστής, κάτι το οποίο έγινε. Ήξερα ότι έχω καλή φωνή, συγγνώμη που είμαι έτσι απόλυτος, απλά ήξερα ότι έχω καλή φωνή, αν κάποιος πιστεύει το αντίθετο, δικαίωμά του».

Την πρώτη του δουλειά σε μαγαζί την έκλεισε σε ηλικία 17 ετών. «Δούλευα σε μία πιτσαρία παράλληλα στα 13-14 σερβιτόρος και ερχόταν κάποιος που έφερνε τ' αλλαντικά και έπαιζε μπουζούκι στο μαγαζί που ξεκίνησα να τραγουδάω στον Πύργο Ηλείας. Το πρώτο τραγούδι που του είπα ήταν του Καζαντζίδη». Από τους καλλιτέχνες που θαυμάζει είναι ο Γιάννης Πάριος, ο οποίος και βγήκε σε τηλεφωνική σύνδεση για να μιλήσει εκείνον. «Ο Νίκος είναι πολύ καλό παιδί. Είναι από τους νέους τραγουδιστές που έχουν τη νοοτροπία παλιών» τόνισε.

«Ο κορονοϊός μου το γύρισε σε πνευμονία»

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο λαϊκός τραγουδιστής μίλησε για την μάχη που έδωσε με τον κορονοϊό, αλλά και τους λόγους που δεν είχε εμβολιαστεί μέχρι τότε. «Ήταν δύο ημέρες μετά τον Δεκαπενταύγουστο και σε τρεις εβδομάδες θ' άνοιγε το μαγαζί που εμφανίζομαι, "Fantasia", και έπρεπε να εμβολιαστώ γιατί τα μαγαζιά πλέον δουλεύουν μόνο με εμβολιασμένους. Δεν πρόλαβα να εμβολιαστώ, γιατί σκέφτηκα ότι σκέφτηκαν και πολλοί άλλοι άνθρωποι: "Και αν έχω καμιά παρενέργεια και χάσω τις διακοπές μου". Είπα: "Δεν το έπαθα μέχρι τώρα". Δεν σύχναζα σε μέρη με πολύ κόσμο. Εμένα μ’ αρέσει πολύ η θάλασσα και ήμουν συνέχεια εκεί με δύο, τρεις φίλους. Μέχρι εκεί. Έλα όμως που με βρήκε ο κορονοϊός» ανέφερε, αρχικά, ο ίδιος.

Και συνέχισε: «Ο κορονοϊός με βρήκε και λίγο δύσκολα, γιατί μου το γύρισε σε πνευμονία. Αυτός ήταν ο λόγος που πήγα στο νοσοκομείο και χρειάστηκε να βάλω οξυγόνο για δύο ημέρες. Μάλιστα τη μία ημέρα χρειάστηκε να βάλω το δυνατό οξυγόνο. Έγινα αμέσως καλά ευτυχώς. Και ευχαριστώ τους γιατρούς του "Ευαγγελισμού" που ήταν δίπλα όχι σε έμενα αλλά σε όλον τον κόσμο που χρειαζόταν τη βοήθειά τους. Εύχομαι να μην το περάσει κανείς άλλος άνθρωπος και να μην χαθούν άλλες ζωές. Περνάνε δύσκολα πολλές οικογένειες. Όταν περάσει η περίοδος της ανοσίας από τη νόσηση θα κάνω το εμβόλιο. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Πολλοί έχουν μπει στη διαδικασία -όπως και εγώ- να φοβούνται. Δεν κρύβω ότι φοβόμουν και ακόμα φοβάμαι. Αλλά δεν αρνούμαι την επιστήμη. Κάποιοι μπερδεύουν τη θρησκεία με την επιστήμη και διχάζουν τον κόσμο. Αυτό είναι λάθος. Όχι άλλος διχασμός επιτέλους. Μην μπερδεύουμε τα πράγματα. Να πιστεύουμε και στη θρησκεία και στην επιστήμη».

«Πιστεύω περισσότερο στον Χριστό παρά στην ύπαρξή μου»

Παράλληλα, ο Νίκος Οικονομόπουλος αναφέρθηκε και στη σχέση του με τη θρησκεία, υπογραμμίζοντας πως είναι συνδεδεμένος με την πίστη και τον Χριστό από πολύ μικρή ηλικία. «Πιστεύω πολύ δυνατά και πιστεύω περισσότερο στον Χριστό παρά στην ύπαρξή μου. Το λέω και το εννοώ. Έχω πλήρη επίγνωση του τι λέω. Αυτό τα λέει όλα» αποκάλυψε ο τραγουδιστής και πρόσθεσε: «Όλα ξεκινάνε από την παιδική μας ηλικία. Όταν αφορά ένα μικρό παιδί, το οποίο έχει ανάγκη από κάπου να πιαστεί και όταν αυτό δεν το βρίσκει απόλυτα στην οικογένειά του το βρίσκει κάπου αλλού. Εγώ το βρήκα στην πίστη και στον Χριστό. Από τότε είναι δοσμένος και ταγμένος εκεί με όλη τη δύναμη της ψυχής μου. Το έχω πάρει πίσω. Όλη αυτή την αγάπη, όλο αυτό το χάδι έχει γυρίσει σε εμένα. Όμως είναι ένα πράγμα που δεν μπορείς να το ερμηνεύσεις για να το καταλάβει ο κόσμος. Είναι κάτι πολύ εσωτερικό κάτι πολύ προσωπικό. Η πίστη είναι μία. Ο καθένας νομίζει ότι πιστεύει με διαφορετικό τρόπο. Εγώ δεν συμφωνώ με αυτό».

«Θα κοινωνήσω ακόμη και αν πριν από εμένα είναι κάποιος με μολυσματική ασθένεια»

Αναφορικά με παλιότερη δήλωσή του, ανέφερε πως «εννοείται ότι θα κοινωνήσω ακόμη και αν πριν από εμένα είναι κάποιος με μολυσματική ασθένεια. Όταν πιστεύεις κάτι και πιστεύεις τόσο δυνατά όπως έχει να κάνει με τον Χριστό, δεν με ενδιαφέρει τίποτα. Παραμερίζω τον εαυτό μου, δεν με αφορά ο εαυτός μου. Πιστεύω τόσο πολύ σε αυτό, πιστεύω τόσο πολύ στην Θεία Κοινωνία. Πιστεύω ότι είναι το φάρμακο των ανθρώπων η Θεία Κοινωνία. Το λέω και συγκινούμαι. Θα το έκανα όπως και να ‘χει. Και δεν αλλάζω άποψη για αυτό».

«Οδός μοναξιάς»

Μεταξύ άλλων, ο Νίκος Οικονομόπουλος αναφέρθηκε στα τραγούδια που επιλέγει και ποιος είναι ο παράγοντας που παίζει ρόλο στο να γίνουν επιτυχίες. «Υπάρχει ένα τραγούδι. Κάποτε είχα ετοιμάσει έναν δίσκο, ολοκλήρωσα τη δουλειά, έβαλα τα τραγούδια στο CD που θα κυκλοφορήσει και ήμουν σχεδόν βέβαιος πως το “Εξαιτίας σου” δεν θα έκανε την επιτυχία που έκανε. Και είναι ένα τραγούδι που δεν το έβγαλα ποτέ στα ραδιόφωνα να το προωθήσω. Έγινε από μόνο του. Έχω πέσει έξω σε αυτό το τραγούδι» είπε και συνέχισε, μιλώντας για το νέο του τραγουδι που θα κυκλοφορήσει τις επόμενες μέρες. «Το "Οδός μοναξιάς" είναι ένα κομμάτι που έχει γραφτεί και δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. Σημαίνει πολλά για την Ελένη Γιαννατσούλια και για εμένα».

Σχόλια

ΘΕΜΑ...ΥΓΕΙΑΣ