Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

Σύγκρουση τρένων: Καταγγελίες για εγκληματικές παραλείψεις στον ΟΣΕ


Η σύγκρουση τρένων στα Τέμπη βάζει στο προσκήνιο με τον χειρότερο τρόπο, μια σειρά από λάθη, αστοχίες και παραλείψεις του ΟΣΕ.
Η χειρότερη τραγωδία με τρένα στην ιστορία της χώρας μας που εξελίσσεται τις τελευταίες ώρες, έπειτα από τη σύγκρουση αμαξοστοιχιών στα Τέμπη, ήλθε να επιβεβαιώσει τις ανησυχίες και τους φόβους της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων που προεδρεύεται από την κα. Τσιαπαρίκου έχει επανειλημμένα κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τις παραλείψεις στον ΟΣΕ, που είναι ο διαχειριστής του σιδηροδρομικού δικτύου μαζί με την «Hellenic Train» που έχει αναλάβει την συντήρησή του.

Η Ρ.Α.Σ. αποτελεί τον ρυθμιστικό φορέα των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα και βασική της αρμοδιότητα είναι η εποπτεία της λειτουργίας της σιδηροδρομικής αγοράς, και παρ’ ότι εμφανίζεται να είναι υποστελεχωμένη η συγκεκριμένη αρχή, έχει κάνει τις εξής επισημάνσεις: «το δίκτυο δεν είναι ορθά συντηρημένο, είναι πεπαλαιωμένο, αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν βλάβες και σημειώνονται καθυστερήσεις.

Επιπλέον, παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό, κυρίως σε κλειδούχους, μηχανοδηγούς και σταθμάρχες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν σταθμοί χωρίς προσωπικό».

Στη συνέχεια της έκθεσης αναφέρεται ότι υπάρχει έλλειψη σε καλά εκπαιδευμένους φύλακες και υπάρχει πρόβλημα στην ενημέρωση του επιβατικού κοινού σχετικά με την πορεία των δρομολογίων.

Η προειδοποίηση Βόμβα πρώην στελέχους της ΕΡΓΟΣΕ – Τι είχε καταγγείλει όταν παραιτήθηκε

Τις τελευταίες ώρες συνδικαλιστές καταγγέλλουν ότι δεν λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας και τα συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας των συρμών. Εξάλλου, οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους είχαν κρούσει και στο παρελθόν, αρκετές φορές τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας και το επίπεδο ασφαλείας του σιδηροδρομικού δικτύου.

Είναι χαρακτηριστικό ότι λιγότερο από έναν χρόνο πριν, και συγκεκριμένα στις 27 Απρίλιου του 2022, ο Χρήστος Κατσιούλης, πρόεδρος της επιτροπής ETCS, η οποία είναι αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, είχε υποβάλει την παραίτησή του στη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ. Μάλιστα, είχε επισημάνει τις ενέργειες της ΕΡΓΟΣΕ με τις οποίες διαφωνούσε, ενώ είχε καταγγείλει καθυστερήσεις, μη τήρηση φυσικού αντικειμένου και κακοδιαχείριση συμβάσεων, που αφορούν έργα σηματοδότησης και ασφάλειας των γραμμών.







πηγή

Σχόλια

ΘΕΜΑ...ΥΓΕΙΑΣ