Η πρακτική Shrinkflation στα προϊόντα, δηλαδή η μείωση της ποσότητας που περιέχεται στη συσκευασία χωρίς αντίστοιχη μείωση της τιμής, η οποία εμφανίστηκε μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία, συνεχίζεται. Οι παραγωγοί τροφίμων αποδίδουν το θέμα στην αύξηση των τιμών των πρώτων υλών και υπήρχαν δύο τρόποι να αντιμετωπιστεί: ή θα μείωναν την ποσότητα ή θα έκαναν αυξήσεις στις τιμές που θα οδηγούσαν σε μείωση των πωλήσεων. Τελικά επέλεξαν το Shrinkflation αλλά επειδή δεν μπόρεσαν να αποφύγουν την μείωση στις πωλήσεις, μαζί με την συρρίκνωση προχώρησαν ταυτόχρονα και σε αυξήσεις στις τιμές.
Παρά το γεγονός πως έρευνα έδειξε πως οι καταναλωτές προτιμούν την τιμολογιακή αύξηση από την μείωση της ποσότητας προκειμένου να ξέρουν τι αγοράζουν, η βιομηχανία επιμένει στο Shrinkflation. Μερικά σουπερμάρκετ αποφάσισαν να ενημερώνουν τους καταναλωτές για τα τρόφιμα στα οποία έχει μειωθεί η ποσότητα, στη Γερμανία οι γραμμές υποστήριξης καταναλωτών λαμβάνουν πρωτοφανή αριθμό από καταγγελίες και παράπονα, ενώ η Γαλλική κυβέρνηση υποχρέωσε τις εταιρείες να ενημερώνουν για την μείωση της ποσότητας μέσα στις συσκευασίες. Ακόμα και τα McDonal’s μείωσαν το μέγεθος στα Burger λέγοντας όμως πως ο λόγος είναι να γίνουν πιο… ζουμερά!
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ
Σχόλια