Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

Έφη Σαρρή: Μην κάνετε σεξ, θα χάσετε χρόνια από τη ζωή σας (βίντεο)


Ασυγκράτητη η Έφη Σαρρή: «Το σεξ, μην το κάνετε, σας το λέω! Θα χάσετε χρόνια από τη ζωή σας. Έχω πολλά χρόνια να κάνω σεξ, έχω χάσει το μέτρημα», είπε η τραγουδίστρια.

Η Έφη Σαρρή μίλησε και στην εκπομπή «Τι λες τώρα» στο MEGA, για τη συμμετοχή της στο περυσινό J2US και για το σεξ.

“Ανάμεσα στο σεξ, τον ύπνο και το φαγητό πρώτο βάζω τον… ύπνο βέβαια! Τελευταίο το σεξ! Μην το κάνετε, σας το λέω, θα χάσετε χρόνια από την ζωή σας. Έτσι θεωρώ… Έχω να κάνω σεξ πάρα πολλά χρόνια, έχω ξεχάσει, δεν μπορώ, έχω χάσει το μέτρημα” παραδέχθηκε η Έφη Σαρρή.

«Είναι δύο οι φίλες μου από τον χώρο. Η Σοφία Αρβανίτη και η Μπέσσυ Αργυράκη. Με την Δέσποινα Βανδή ένα “γεια” μπορεί να το πούμε… Πέρσι στο J2US δεν τα καταφέραμε να γίνουμε φίλες τελικά» πρόσθεσε.

«Ευγνωμονώ πάντα τον Νίκο Καρβέλα και δεν τον ξεχνώ γιατί μου άλλαξε την ζωή» τόνισε η τραγουδίστρια, λέγοντας μάλιστα ότι ανάμεσα στον Νίκο Καρβέλα και τον Φοίβο, προτιμά τον πρώτο.

Σχόλια

ΘΕΜΑ...ΥΓΕΙΑΣ

  • ΜΑΓΕΙΡΙΤΣΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΗ - Μαγειρίτσα εορταστική, κοκκινιστή για την Ανάσταση! Είναι εξαιρετικά νόστιμη και μπορείτε να τη σερβίρετε είτε σκέτη, σαν κοκκινιστό φαγάκι (δεν είναι σο...
    Πριν από 2 ημέρες
  • SILVER ALERT στη Μαγνησία - Αγαπητοί φίλοι, Υπάρχει εξαφάνιση ενηλίκου, στη Μαγνησία. Ο Καραμπατσής Ιωάννης, 49 ετών, εξαφανίστηκε στην περιοχή του Πτελεού Μαγνησίας, την 23/04/24...
    Πριν από 3 ημέρες