Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

«Βόμβα» Ρούλας μέσα από το κρατητήριο: «Ο Μάνος φοβάται μην μπει στη φυλακή αυτός και ο πατέρας του» (βίντεο)

 

Για πρώτη φορά μετά τη σύλληψή της, η 33χρονη Ρούλα Πισπιρίγκου που κατηγορείται για τη δολοφονία της 9χρονης Τζωρτζίνας μίλησε μέσα από τη ΓΑΔΑ όπου και κρατείται.


Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης της, της πρώτης από τη στιγμή της σύλληψής της, η μητέρα δεν κρύβει την ενόχλησή της για την αντιμετώπιση από τον σύζυγό της Μάνο Δασκαλάκη, ο οποίος, σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται, δεν θέλει να την επισκεφτεί, ενώ θα υπερασπιστεί την κατηγορία «για να μπορεί να βρει μια δουλειά να της δίνει λεφτά».

«Μου είπε ότι θα υπερασπιστεί την κατηγορία, για να τον πάρουν για δουλειά και για να μπορέσει, λέει, να έχει χρήματα να μου δίνει. Απ’ ότι κατάλαβα θα υπερασπιστεί ότι εγώ θα πω αυτά που είδα με τα μάτια μου, από εκεί και πέρα δεν γνωρίζω. Ότι για να το λέτε εσείς, εσείς θα πείτε την ποινή της και θα το αποδείξετε αυτό που λέτε ότι ισχύει, όχι εγώ».

«Ο Μάνος φοβάται ότι θα βάλουν φυλακή και αυτόν και τον πατέρα του», λέει χαρακτηριστικά η Ρούλα.

«Του λέω “είσαι με τα καλά σου παιδάκι μου;”, έχει καταλάβει πού είμαι. Μου λέει “έχουν πέσει όλοι να με φάνε, με έδιωξαν από τη δουλειά”. Του λέω “σοβαρολογείς;”. Και μου λέει “και εγώ τι να κάνω μου λέει να βάλουν και μένα και τον πατέρα μου μέσα”. Του είπα αφού θα έρθει Αθήνα να έρθει να με δει, μου λέει “είσαι με τα καλά σου θα περάσω εγώ απ’ όλα τα κανάλια να δουν ότι έρχομαι να σε δω; Και όταν θα βγω γι’ αυτή τη δήλωση, όταν θα καταθέσω, να ξέρεις ότι μετά μου απαγορεύεται να έρθω να σε βλέπω όπου και να είσαι”».

Σχόλια

ΘΕΜΑ...ΥΓΕΙΑΣ