Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

Μητσοτάκης: Πιθανόν να φτάσουμε μέχρι το Πάσχα χωρίς διασκέδαση - Η φωτογραφία στην Πάρνηθα


Γιατί δεν θα ανοίξει σύντομα η διασκέδαση
Τι είπε για την φωτογραφία στην Πάρνηθα

Τις αιτίες που ο αριθμός κρουσμάτων του κορονοϊού δεν έχει πέσει όπως θα ήθελαν οι επιδημιολόγοι αλλά και τους λόγους για τους οποίους η διασκέδαση θα καθυστερήσει να ανοίξει ανέλυσε σε συνέντευξή του στον Alpha, ο Κυριάκος Μητσοτάκης. «Το πιο πιθανό να μη λειτουργήσει η νυχτερινή διασκέδαση μέχρι να έχουμε μαζικό εμβολιασμό του πληθυσμού» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Η καραντίνα δεν ήταν τόσο αυστηρή όσο η πρώτη και η κούραση του κόσμου από τα μέτρα που την καταλαβαίνω και κατανοώ απολύτως είναι οι δύο βασικοί λόγοι που δεν έχουμε ανοίξει την αγορά έως τώρα» είπε μεταξύ άλλων o πρωθυπουργός, ενώ όπως σημείωσε «τα κρούσματα δεν έπεσαν όσο τα περιμέναμε».

Μάλιστα παραδέχτηκε ότι: «Τα μέτρα δεν τηρήθηκαν με την ίδια ένταση από όλους μας. Βάζω και τον εαυτό μου μέσα σε αυτό. Ήταν λάθος μου που φωτογραφήθηκα χωρίς μάσκα στην Πάρνηθα. Ήταν μία στιγμή ανεμελιάς και ενοχλήθηκα που πήρε τέτοια έκταση. Εγώ βάζω τον πήχη προσδοκιών πιο ψηλά. Κάνω αυτοκριτική. Έχω κάνει την αυτοκριτική μου. Μου έδωσε και εμένα τη δυνατότητα να σκεφτώ πόσο σημαντικό είναι το ατομικό παράδειγμα των πολιτικών. Ενοχλήθηκα που μια στιγμή ανεμελιάς διογκώθηκε σε τέτοιο βαθμό» συμπλήρωσε.

«Δυστυχώς έχουμε χάσει και πολλούς συμπολίτες μας. Στενάχωρο να μετατρέπεται το καθημερινό δελτίο θανάτων σε μια στατιστική» σημείωσε και τόνισε οτι πρέπει να δουμε αποσυμφόρηση στο σύστημα υγείας. «Έχουμε αρχίσει. Θέλουμε να επιταχυνθεί ώστε να αισθανόμαστε άνετα ότι το λελογισμένο άνοιγμα δεν θα οδηγήσει σε τρίτο κύμα» ανέφερε.

Παράλληλα εξέφρασε την ελπίδα ότι θα μπορέσουμε να σώσουμε κάτι από τη Χριστουγεννιάτικη σεζόν. ΤόνΙσε ότι «θα σταθούμε δίπλα σε αυτούς τους κλάδους».

Σε ερώτηση για το αν έχει μετανιώσει για κάποια επιλογή του απάντησε: «Έπρεπε τον Ιούλιο στο μήνυμά μου αν είμαι πιο αυστηρός. Έχω πει ότι μπορεί να έκλεινα τη Θεσσαλονίκη ή την Β. Ελλάδα νωρίτερα, αλλά δεν υπήρχε τότε τέτοια εισήγηση» τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Διαβεβαίωσε επίσης ότι «παρακολουθούμε με μεγάλη λεπτομέρεια τα δεδομένα» και επισήμανε ότι ενοχλείται από τη συζήτηση για δήθεν διπλά βιβλία.

Τα κρούσματα δεν έπεσαν όσο γρήγορα περιμέναμε, γι' αυτό πήγε πίσω το άνοιγμα τόνισε ο πρωθυπουργός.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι «τα μέτρα δεν ακολουθήθηκαν από όλους και δεν εξαιρώ τον εαυτό μου. Όλοι περάσαμε από μια ανεμελιά. Για να αποφύγουμε το τρίτο κύμα πρέπει να κάνουμε τα απαραίτητα».

Ερωτηθείς για το περιστατικό της Πάρνηθας, ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε: «Ήταν λάθος ότι δέχθηκα να φωτογραφηθώ χωρίς μάσκα, όχι ότι πήγα για άθληση στην Πάρνηθα. Κάνω κι εγώ την προσωπική μου αυτοκριτική. Μπορεί να έκανα ζημιά από μια μικρή στιγμή ανεμελιάς. Αλλά μου έδωσε τη δυνατότητα να σκεφτώ το παράδειγμα που δίνουν οι πολιτικοί» είπε.

Ο πρωθυπουργός σημείωσε ακόμη ότι τη Θεσσαλονίκη θα έπρεπε να την έχουμε κλείσει μια εβδομάδα νωρίτερα. Απηύθυνε έκκληση προς όλους να αποφύγουν τις μετακινήσεις από σπίτι σε σπίτι και συγκεντρώσεις μάξιμουμ με εννέα άτομα.

Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι είναι ψέμα να μιλά κανείς για διπλό σύστημα καταγραφής κρουσμάτων.

Ερωτηθείς τι θα έκανε διαφορετικά, είπε ότι τον Ιούλιο θα έπρεπε να είναι πολύ πιο αυστηρός στην προειδοποίηση ότι το επόμενο κύμα θα επανέλθει ώστε να μην βρεθούμε αιφνιδιασμένοι.

Η συνέντευξη Μητσοτάκη:

Σχόλια

ΘΕΜΑ...ΥΓΕΙΑΣ