Πότε τελικά θα πληρωθούν τα πολυτεκνικά επιδόματα; Η χθεσινή ανακοίνωση του ΟΓΑ, αναφέρει ως πιθανή ημερομηνία την 14η Οκτωβρίου 2011. Ωστόσο, σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία του Συλλόγου Τριτέκνων Νομού Αττικής με τα ΕΛΤΑ, οι τρίτεκνοι πληροφορήθηκαν οτι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία έχουν πάρει εντολή για την πληρωμή των επιδομάτων στις 11 του μήνα! Την ίδια ενημέρωση παίρνουν και όσοι τρίτεκνοι απευθύνονται μεμονωμένα στα ΕΛΤΑ. Επειδή τα επιδόματα (πολυτεκνικό επίδομα, επίδομα τρίτου παιδιού, πολυτεκνικό επίδομα στις τρίτεκνες οικογένειες, εφάπαξ παροχή και ισόβια σύνταξη) αφορούν σε 370.019 οικογένειες, σύμφωνα με στοιχεία του ΟΓΑ, καλό θα ήταν να μην παίζουν την κολοκυθιά εκεί στον ΟΓΑ και να ενημερώσουν έγκυρα τους δικαιούχους για την ημερομηνία χορήγησης. Να μην ξεχνάμε, οτι στην κατάσταση που βρίσκεται η Ελληνική οικογένεια, ακόμη και το πενιχρό επίδομα των 44 ευρώ, μπορεί για κάποιους να είναι σημαντικό για τον οικογενειακό προϋπολογισμό! Δεν είναι υπερβολή, είναι κατάντια!
Αν λοιπόν κάποιοι με αστείες δικαιολόγίες δίνουν κάποια ημερομηνία επίσημα, για νά πανηγυρίζουν μετά οτι...κατάφεραν να ανταποκριθούν νωρίτερα από την προβλεπόμενη καθυστέρηση, καλό θα είναι να το αποφεύγουν στο εξής....
Κροκέτες ρυζιού γεμιστές με καπνιστό τυρί Βερμίου και πικάντικη σάλτσα
ντομάτας
-
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO Τραγανές κροκέτες ρυζιού γεμιστές με καπνιστό
τυρί Βερμίου και πικάντικη σάλτσα ντομάτας!
Άριστη επιλογή ως συνοδευτικό, αλλά ...
Πριν από 1 εβδομάδα
Σχόλια