Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων

Δημήτρης Κωνσταντάρας: Στο νοσοκομείο ο πατέρας του Λάμπρου. Το οργισμένο μήνυμά του


Τις δύσκολες ώρες που πέρασε στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός, στο οποίο μεταφέρθηκε λόγω δύσπνοιας, περιέγραψε ο Δημήτρης Κωνσταντάρας, την ώρα μάλιστα που ο γιος του Λάμπρος βρίσκεται στο Survivor.
«Πεταμένος χθες στην κυριολεξία σε ένα διπλωμένο φορείο, σε μια γωνιά, ξεχασμένος – ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ- μέσα στη δύσπνοια και τον πονοκέφαλο, κάποια στιγμή ένιωσα λίγο την παρουσία της αγαπημένης μου Μένυας Παπαδοπούλου (+26/1/19) που αν ζούσε και ήταν δίπλα μου, θα μου σιγοψιθύριζε λίγο Clapton και Layla. Τρία χρόνια χωρίς τη Μένυα και να τη θυμάσαι σε μια γωνιά ενός νοσοκομείου», έγραψε χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Κωνσταντάρας στο Facebook και ανησύχησε τους διαδικτυακούς του φίλους.



Ο πρώην βουλευτής και δημοσιογράφος, είναι πλέον καλά και στο σπίτι του, όπως μα πληροφορεί με νεότερη ανάρτησή του.

" Ευχαριστώ από καρδιάς φίλους και φίλες που ανησύχησαν για την υγεία μου αλλά ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ. Και στο σπίτι μου Και εδώ θα μείνω."

Σχόλια

ΘΕΜΑ...ΥΓΕΙΑΣ

  • ΜΑΓΕΙΡΙΤΣΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΗ - Μαγειρίτσα εορταστική, κοκκινιστή για την Ανάσταση! Είναι εξαιρετικά νόστιμη και μπορείτε να τη σερβίρετε είτε σκέτη, σαν κοκκινιστό φαγάκι (δεν είναι σο...
    Πριν από 1 ημέρα
  • SILVER ALERT στη Μαγνησία - Αγαπητοί φίλοι, Υπάρχει εξαφάνιση ενηλίκου, στη Μαγνησία. Ο Καραμπατσής Ιωάννης, 49 ετών, εξαφανίστηκε στην περιοχή του Πτελεού Μαγνησίας, την 23/04/24...
    Πριν από 2 ημέρες